Από παιδί με μάγευε το «γιατί» πίσω από τα πράγματα. Αυτή η περιέργεια με οδήγησε στα Μαθηματικά, τη Φυσική και την Έρευνα — και, κυρίως, στην ανάγκη να μοιράζομαι γνώση με τρόπο που γεννά απορίες, κατανόηση και χαρά. Μετά την απόκτηση του διδακτορικού τιτλου μου συνηδειτοποίησα πως το μέλλον μου είναι να διεξάγω έρευνα και να αφιερωθώ όσο το δυνατόν περισσότερο στα παιδιά, νομίζω πως τους το χρωστάω!
Πιστεύω ότι η εκπαίδευση δεν είναι μόνο «να λύνουμε ασκήσεις», αλλά να μαθαίνουμε πώς λύνουμε προβλήματα: να αντέχουμε την αβεβαιότητα, να δοκιμάζουμε, να κάνουμε λάθη και να τα μετατρέπουμε σε βήματα προόδου. Οι μηχανές εκτελούν τυποποιημένες διαδικασίες καλύτερα από εμάς· εμείς όμως μπορούμε να φανταζόμαστε, να συνθέτουμε και να συνδέουμε κομμάτια του κόσμου με τρόπους που καμία μηχανή δεν μπορεί.
Γι’ αυτό σχεδιάζω μαθήματα και ιδιαίτερα που δεν σταματούν στην αποστήθιση· ανοίγουν δρόμους και ενισχύουν την κριτική σκέψη. Με σωστή χρήση της τεχνολογίας —όχι εξάρτηση— το μέλλον γίνεται πιο δημιουργικό και ασφαλές. Θέλω παιδιά και φοιτητές να νιώθουν ότι μπορούν: να ρωτούν χωρίς φόβο, να πειραματίζονται, να καταλαβαίνουν την ουσία πίσω από κάθε τύπο και κάθε φαινόμενο.
Έτσι γεννήθηκε η δική μου μεθοδολογία «Ενίσχυση Δεξιοτήτων»: συνδέει τη σχολική/πανεπιστημιακή ύλη με projects, δημιουργία και πραγματικές εμπειρίες. Σέβομαι την κλασική εκπαίδευση, αλλά τη συμπληρώνω με στοχευμένη στήριξη που καλλιεργεί δεξιότητες πέρα από τη βαθμολογία: αυτοπεποίθηση, ανεξάρτητη σκέψη και τη ματιά που βλέπει πιο πέρα από το άμεσο πρόβλημα.
Λειτουργώ με σαφές πλάνο και διαφάνεια: θέτουμε στόχους και χρονοδιάγραμμα από την αρχή, παρακολουθούμε την πρόοδο και κρατάμε σταθερή, καθαρή επικοινωνία.
Για τον γονέα, αυτό σημαίνει εμπιστοσύνη και σιγουριά.
Για τον μαθητή/φοιτητή, έναν δρόμο όχι μοναχικό αλλά γεμάτο ανακαλύψεις.
Για τον εκπαιδευτικό/επαγγελματία, στήριξη που χτίζει πάνω σε όσα ήδη προσφέρει.
Στα ερευνητικά μου έργα, λειτουργώ με βάση τον σεβασμό στον άνθρωπο και την αποφυγή εκμετάλλευσης. Η γνώση είναι δύναμη — και η δύναμη συνοδεύεται από ευθύνη.
Αυτό είναι το όραμά μου: να χτίσουμε μαζί ουσιαστική κατανόηση, αυτοπεποίθηση και χαρακτήρα — μέσα από τη χαρά της ανακάλυψης και την αληθινή επίλυση προβλημάτων.
Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Φυσικής | Εργαστήριο Φυσικής της Ατμόσφαιρας
• Διατριβή: Πρόγνωση αιολικού δυναμικού και ενεργειακής απόδοσης ανεμογεννήτριας.
Χρηματοδότηση: Επιτροπή Ερευνών — Πανεπιστήμιο Πατρών.
Συγχρηματοδότηση: IMEC (Interuniversity Microelectronics Centre).
Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Φυσικής | Εργαστήριο Φυσικής της Ατμόσφαιρας
• Διατριβή: Ομογενοποίηση χρονοσειρών νεφοκάλυψης στον Ελλαδικό χώρο.
Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία (ΕΜΥ)
• Εκπαίδευση στα μετεωρολογικά δεδομένα και την επιχειρησιακή παρατήρηση.
Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Μαθηματικών | Εργαστήριο Φυσικής της Ατμόσφαιρας
• Ειδίκευση: Εφαρμοσμένα Μαθηματικά
Εμπειρία
Έρευνα & Ανάπτυξη, Καλαμάτα
• Αυτοματισμοί API
ανάπτυξη Python scripts για αυτοματοποίηση αλληλεπιδράσεων και ροών εργασίας με APIs.
• Επεξεργασία και δεδομένων
επεξεργασία δεδομένων που στοχεύει στην
• Πρόβλεψη μη γραμμικών μεταβλητών
ανάπτυξη μοντέλων πρόβλεψης για σύνθετες χρονικές σειρές.
Μετεωρολογία
• Αλγόριθμοι Ενεργειακών Συναλλαγών
σχεδιασμός και υλοποίηση αλγορίθμων συναλλαγών ενέργειας (Python) για βελτιστοποίηση λήψης αποφάσεων.
• Ανάπτυξη αλγορίθμων ενοποίησης δεδομένων απο διαφορετικά NWP σε κοινή μορφή
mapping μεταβλητών, κανονικοποίηση μονάδων, regridding, χωροχρονική ευθυγράμμιση, κάθετη παρεμβολή σε AGL, τυποποίηση NetCDF/Zarr, QC & μεταδεδομένα.
• Δημιουργία προγνώσεων καιρού μεσαίας κλίμακας
Στατιστική μετεπεξεργασία NWP & Ensemble (MOS/EMOS, BMA, blending): bias-correction, calibration, downscaling, probabilistic verification (CRPS/Brier)
Εκπαίδευση
• Δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού
συγγραφή υλικών/βιβλίων σε επιστήμη υπολογιστών, μαθηματικά και φυσική.
• Σχεδιασμός μαθημάτων εναλλακτικής εκπαίδευσης
σχεδιασμός μαθημάτων που συνδιάζουν την επιστήμη υπολογιστών, τα μαθηματικά και τη φυσική για βιωματική μάθηση
• Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Μαθηματικά, φυσική
• Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μαθηματικά, Φυσική, Προγραμματισμός
• Ανώτατη Εκπαίδευση
Μαθηματικά, φυσική, προγραμματισμός σε Python
• Παρατήρηση καιρικών συνθηκών.
• Αναφορά, καταγραφή και κωδικοποίηση (METAR, SYNOP) μετεωρολογικών μεταβλητών για αεροναυτιλία, πρόγνωση και κλιματική ανάλυση.
• Ανώτατη Εκπαίδευση
Μαθηματικά, προγραμματισμός σε Python
• Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μαθηματικά, Φυσική, Προγραμματισμός
Δεξιότητες
• Ενεργειακή Μετεωρολογία
• Βραχυπρόθεσμη πρόγνωση αιολικής ενέργειας
• Δυναμική τυρβώδους ροής, CFD
• Πρόβλεψη μη γραμμικών μεταβλητών
• Μαθηματική μοντελοποίηση & προσομοίωση
• Φυσική της Ατμόσφαιρας
• Ομογενοποίηση χρονοσειρών
• Γραμμική Άλγεβρα
• Διαφορικές Εξισώσεις
• Πεπερασμένες Διαφορές/Όγκοι/Στοιχεία
• Αριθμητική Ολοκλήρωση & Παρεμβολή
• Ανάλυση & ερμηνεία δεδομένων
• Επιστημονικός προγραμματισμός
• Αλγόριθμοι συναλλαγών ενέργειας
• Στατιστική μοντελοποίηση & προσομοιώσεις
• Καθαρισμός/προεπεξεργασία δεδομένων
• Απλοποίηση & οπτικοποίηση σύνθετων εννοιών
• Τεχνιτή νοημοσύνη
Python · R · MATLAB · Mathematica · Pine Script